ADEMHALEN MET JORDI

Werken aan je ZELFHELEND VERMOGEN
Jouw kostbaarste bezit is jouw gezondheid. Zowel fysiek als geestelijk, is het fijn als je lekker in je vel zit. De huidige tijd vraagt meer, meer dan ooit aan ons om bewust met ons zelf bezig te zijn, te vertragen en te werken aan onze immuniteit. “Je moet zorgen dat je immuniteit niet het omslagpunt bereikt waarop stress, aandoeningen die het gevolg zijn van je levenswijze en veroudering de overhand krijgen. Nu heb je de kennis om volgens een nieuw model te leven, namelijk dat van een ZELFHELEND VERMOGEN. Hierdoor wordt je immuniteit versterkt en wordt je gezondheid gedurende de rest van je leven beschermd.” - Deepak Chokra

Jouw Waarom
Waarom wil jij lekker in je vel zitten? Waar heb jij afstand van te nemen en waar wil jij naar toe bewegen? Waar jouw gedachten heen gaan, vloeit de energie. Wil jij vrij in jouw hoofd zijn? Bewustzijn van jouw onderbewuste? En net als ik, de energie weer vinden? JA dat kan! Immuunsysteem, immuunsysteem, immuunsysteem. En… discipline (lees: je WAAROM) voor ogen houden.

Mijn WAAROM? Vrijheid, (persoonlijke) ontwikkeling en VERBINDING! Vreugde en liefde ervaren, mijn ervaring delen en de mensen om mij heen ondersteunen in hun eigen persoonlijke reis.

Ademhalen met Jordi
Wil jij het ervaren? Doe mee met de ademhalingssessie. In een klein groepje, kennismaken met elkaar en met mij. We ontmoeten elkaar op locatie van Fysiotherapie Segers. 
De Kuil 4, 1509 AM in Zaandam.
Dag: Zaterdag, maandelijks (bij voldoende aanmeldingen zal er een datum geprikt worden).
Aanvangstijd: 8.45 uur (vanaf 8.30 uur ben je welkom, en kun je je plekje installeren).
Investering: jouw en mijn tijd (geen kosten, weet wel: jouw tijd is een kostbaar bezit;))
Aanmelden: stuur een e-mail naar jordivanzelst@novafysio.nl

Centraal thema
Elke bijeenkomst heeft een centraal thema, waarop ik de muziek en begeleiding zal afstemmen #vrijheid #ontwikkeling #verbinding #passie #liefde #compassie

Kies voor jezelf
Geef aan, voel aan, wat jij prettig vindt! En zeg JA..

Voel je welkom! Met passie, Jordi

Reacties

Populaire posts van deze blog

WAARACHTIG LEVEN: Gastblog door Bouke de Boer

Loopthema: de schouders

Waterpolo & prestatieverbetering!