Ik ga op reis!

🎫 Geïnvesteerd in een ticket voor de Embodied Leadership

🏨 Ingechecked bij mijzelf, bij de NTi NLP

🚌 Een plaats voor in de bus, samen met top trainers Mirella van den Doel, Bouke de Boer en Louis Moolenaar (vrouwen aan de top!;)) 💖

💚 Persoonlijke ontwikkeling, NLP leadership, systemisch werk, KATA-coaching & Body-Based technieken

☀️ Onderweg genieten van het uitzicht, achteruit kijken (welke stappen heb ik al gezet) en op weg naar een mooie bestemming

📈 Het ambacht van persoonlijke ontwikkeling, preventie, revalidatie & prestatieverbetering, van coachen daagt mij steeds weer uit om te blijven leren en groeien

Ik voel mij welkom in Limmen 🙏🏼

Mijn doel, ‘as if now’

‘Ik ervaar zingeving, balans, liefde en verbinding met een ieder die ik lief heb, en ik inspireer, vanuit mijn hart en hoofd, de mensen om mij heen’

Eindbestemming? Het is de reis die er toe doet 🚌 

#persoonlijkleiderschap #foreverlearning #groeibovencomfort #transformatie #coaching #leiderschap 





Reacties

Populaire posts van deze blog

Loopthema: de schouders

Waterpolo & prestatieverbetering!

De vergeten hardloopspier: de soleus